Pages

Wednesday, October 5, 2011

PME-ART (CAN)

The DJ Who Gave Too Much Information
Hospitality 5
performans / performance
Fuajee, 2. korrus / Lobby, 2nd floor
4-5 tundi / hours
Sissepääs tasuta / Free entrance

Autorid ja esinejad / Creation and performance: Caroline Dubois, Claudia Fancello, Jacob Wren
Tehniline lavastus / Technical direction: Mathieu Chartrand
Produktsioon / Production: Richard Ducharme, Sylvie Lachance, Jacob Wren
Kaasproduktsioon / Co-production: PME-ART, FFT (Düsseldorf), Studio 303 (Montréal) Residentuur / Residency: Noorderzon (Groningen)
Tänud / Thanks to: Conseil des arts et des lettres du Québec, Conseil des arts de Montréal, Conseil des arts du Canada, Kunststiftung NRW, Germany
photo by David Jacques

Festivali südames on meil õnnestunud kutsuda erinevad teatritegijad looma kolme “performatiivset keset“, mis on mõeldud selleks, et võtta publikut vastu kui külalist ja anda tema kohalviibimisele performatiivne raamistik. Publik võib neis kesetes veeta terve õhtu või liikuda sealt edasi teiste sündmuste, ruumide ja etenduste juurde ning tulla nende juurest tagasi. Need keskmed püüavad käsitleda külalislahkust kui praktikat kolmel eri viisil.

Etenduses Hospitality 5 tervitab publikut hunnik plaate ja plaadimängija. Esinejad räägivad lugusid, mis käivad plaatide kohta, mida nad mängivad. PME-ART-i viies osa projektist Hospitality uurib, kuidas muusika imendub meie isiklikesse ja ühiskondlikesse eludesse, mõjutades jooksvalt meie arusaamist armastusest, tööst ja sellest, kuidas me arvame, et ühiskond peaks toimima.

Keskendudes kunstilisele koostööle, on PME-ART-i töö pidev maailma küsimuse alla seadmine, julguse leidmine selleks, et öelda midagi meie praeguse ebameeldiva olukorra kohta ja seda viisil, mis oleks vahetu, kuid keerukas, etendusliku olukorra uurimine.
Caroline Dubois on koreograaf, tantsija ja kujutav kunstnik. Ta on loonud tantsulavastusi ja töötanud ka koreograafina teatrile. Viimase kahe aasta jooksul on ta töötanud koos Lynda Gaudreau ja Antonija Livingstone’iga. Caroline on kunstnike organiseeritud kunstikeskuse Centre Clark liige. Tema töid visuaalkunsti vallast on esitatud Kanadas ja Prantsusmaal.
Claudia Fancello on looja, esitaja ja õpetaja, kes baseerub Montrealis. Ta loob ka oma töid, mida on esitatud nii Montrealis kui mujal. Ta oli Solid State Breakdance’i kaasasutaja (2000-2006) ning teinud pikaajalist koostööd Martin Belanger’iga (production Laps), Ame Henderson’iga (Public Recordings) ja Matija Ferlin’iga (Provincija). Paljud tema osaluses loodud lavastused reisivad mõjukatel festivalidel ja teatrites Kanadas ja Euroopas.
Jacob Wren on kirjanik ja ekstsentriliste performansite looja. Ta on üks PME-ART-i lavastajaid. Wren on teinud koostööd ka Nadia Rossiga (STO Union). Ta kohandas ja lavastas Wolfgang Koeppen’i 1954. aasta romaani Surm Roomas Sophiensäl’i jaoks Berliinis. Jacob oli ka koos Pieter de Buysser’iga Optimismi Antoloogia autor. Ta kirjutab regulaarselt kunstiajakirjadele ja kataloogidele. Ta viimased raamatud on Sisseharjutamata ilu, Perekonnad luuakse kopuleerimise teel ja Poliitiliselt ilmajäetute kättemaksufantaasiad.

At the core of the festival, we have been able to invite different theatre makers to create three “performative hubs”, artistic distributors designed to welcome the visitor as a guest and give his or her stay a performative framing. The audience may stay with the hubs throughout the evening or proceed from there to other events, to the rooms, to other shows and performances, and come back again. These hubs tackle the practice of hospitality in three different ways.
In Hospitality 5, a pile of records and a record player welcomes the audience. The performers tell stories that go with the records they play. The creation by PME-ART – part five of the HOSPITALITÉ-HOSPITALITY Projectexplores the way music infiltrates our personal and social lives, affecting our ongoing understanding of love, work and how society should operate.
Focusing on artistic collaboration, PME-ART is an ongoing process of questioning the world, of finding the courage to say direct and complex things about the current state of affairs, and of interrogating the performance situation.
Caroline Dubois is a choreographer, dancer, and visual artist. She has created dance pieces for her own as well as choreographies for theatre. In the last two years, she has also collaborated with Lynda Gaudreau and Antonija Livingstone. Caroline is a member of the artist-run Centre Clark. Her own works in the field of visual art are presented in Canada and France.
Claudia Fancello is a creator, performer and teacher. She presents her own work in Montréal and abroad. She was a co-founder of Solid State Breakdance (2000-2006). She has a long standing collaboration with Martin Belanger (production Laps), Ame Henderson (Public Recordings) and Matija Ferlin (Provincija). Many of the creations she has been part of are touring influential festivals and venues in Canada and Europe.
Jacob Wren is a writer and maker of eccentric performances. He is the co-artistic director of PME-ART. Wren has also collaborated with Nadia Ross (STO Union). He adapted and staged Wolfgang Koeppen’s 1954 novel Der Tod in Rom for Sophiensäle Berlin. Jacob also co-created An Anthology of Optimism with Pieter de Buysser. He writes regularly for art magazines and catalogues. His recent books are Le Génie des autres (Unrehearsed Beauty), Families Are Formed Through Copulation and Revenge Fantasies of the Politically Dispossessed.

No comments:

Post a Comment